niedziela, 1 czerwca 2014

Camomile czyli super działanie rumianku

Hej J

    Dziś post trochę na szybko bo śpieszę się do nauki, ale jeśli wy macie trochę czasu to skorzystajcie z mojej propozycji, która na pewno wam się przyda J Obiecuję.

    W dzisiejszym poście chciałabym wam przybliżyć trochę działanie… Rumianku… Jest to roślina, która z pewnością rośnie u was na polu lub w ogródku. Jego działanie pomaga w wielu problemach związanych ze skórą. Ja osobiście stosuję go na twarz, zaparzam garść suszonego rumianku, później moczę w wywarze wacik i nakładam na twarz. Zaparzone zioła można również pić lub tworzyć płukanki na włosy. Idealnie działa na ból brzucha i wiele innych dolegliwości układu pokarmowego, zwalcza wypadanie włosów oraz powstawanie łupieżu, wybiela również skórę i  łagodzi podrażnienia.

    Podsumowując Rumianek to roślina działająca na prawie wszystko, rozjaśnia włosy wzmacniając je przy tym, kojąco działa na naszą cerę i jest idealny na wiele problemów układu pokarmowego.

    Jeśli przekonałam was choć trochę o cudownym działaniu rumianku to zapraszam was abyście w ten piękny niedzielny dzień wybrali się na spacer po polu. Jestem pewna, że znajdziecie kępy rumianku na łące lub przy zbożu. Najlepiej wziąć ze sobą woreczek, do którego będziecie zbierać same kwiatki bez gałązek. Kiedy wrócicie ze spaceru do domu kwiatki rozłóżcie na gazecie w jakimś zacienionym miejscu gdzie będą mogły spokojnie ususzyć się.
Pozdrawiam Kasia
Xoxo J

Na dziś polecam wam moją ulubioną piosenkę z filmu LOL


LOL - Somewhere only we know




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz