czwartek, 26 czerwca 2014

Moodboard

Hej
Dziś może trochę nietypowy post bo chcę wypowiedzieć się na temat tego co mnie inspiruje, co lubię i jak to wszystko wygląda. Jednym słowem Moodboard. Pewnie niektórzy zastanawiają się czym jest w ogóle moodboard. A więc  jest to ściana lub jej fragment, który w pełni odzwierciedla Ciebie, to co lubisz, co Cię inspiruje i jakie masz pomysły. Na ścianie/ tablicy korkowej przypinasz zdjęcia wszystkiego co Ci się tylko podoba. Mogą to być zdjęcia z przyjaciółmi, wnętrza o jakich marzysz, stylizacje, które Cię inspirują, fryzury, który chcesz odwzorować i wiele wiele innych. Ja w sowim pokoju przez pewien czas również posiadałam coś na wzór moodboardu. Przyczepiałam tam swoje zdjęcia, wierszyki, wycinki z gazet, różne reportaże i co tylko wpadło mi do głowy. Niestety teraz tego nie mam ale zrobiłam coś co równie spodobało mi się, ponieważ jest to mini moodboard w formie zdjęcia jak z Polaroidu. Te mini moodboardy tworzy pewna strona internetowa na Facebooku : klik♥ i jeśli coś mnie zainspiruje pobieram zdjecie z ich stronki i drukuję.
Jeśli chodzi o Moodboardy to chyba na tyle. Moja wiedza o nich jest znikoma ale jeśli macie jakieś pytania to piszcie w komentarzu.
                                                                                                                                  Do zobaczenia
Kasia
Piosenkę, którą polecam wam na całe wakacje jest
Calvin Harris - Summer








1 komentarz:

  1. Ta piosneka jest na prawdę fajna, taka wakacyjna! Post badzo fajny. :) Co powiesz na wspólną obserwację? Zacznij a ja na pewno się odwdzięczę!
    najla-beauty-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń