czwartek, 5 czerwca 2014

Festiwal Kolorów :)

Hej
Witam was w kolejnym moim poście. Dzisiaj powiem wam w sumie o wszystkim co ostatnio się dzieje. A więc tak … Mamy dziś 5 czerwca czyli czas szkolnych wycieczek, różnych wyjazdów, luźnych lekcji i zbliżających się wakacji. Osobiście powiem wam, że kocham czerwiec. Tyle się zawsze w tym miesiącu dzieje, aż nie ogarniam i zawsze tak jest. Jutro tzn. 06.06.2014r. w mojej okolicy ( Lublin ) odbędzie się impreza, na którą czekam od samego stycznia i odliczałam każdy dzień do tego wydarzenia. Impreza nazywa się Festiwal Kolorów… jest to super alternatywa na piątkowe popołudnie, a po za tym tak świetnie zorganizowane. W czasie tego dnia będą tam warsztaty z zumby i coś tam jeszcze no ale najważniejsze będzie to co stanie się o godzinie 6:6 czyli 18:06. W tym momencie każdy kto będzie posiadał kolorowy proszek Holi wyrzuci go w niebo i dzięki temu powstanie jedno, wielkie, piękne, kolorowe … Coś :D !! Tu jest link do oficjalnej strony na Facebooku : klik ♥ Ludzie po tej imprezie wyglądają dosyć nienormalnie, ale to jest właśnie w tym najlepsze.
Tak po za tematem festiwalu to kupiłam sobie gumowy case na mój telefon. Jest taki mega śliczny

Do zobaczenia niebawem
Kasia J

Dziś moja ulubiona piosenka One Direction J
 One Direction - Little Things


Moje ulubione połączenie ♥ Truskawka + Jagoda



1 komentarz:

  1. Moja koleżanka ma taką samą gumę na telefon.
    Zapraszam do siebie, to nie reklama tylko zaproszenie
    http://do-wyboru-do-koloru-projekty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń