sobota, 31 maja 2014

Saturday time !

Hej wszystkim J
Dziś czas na sobotni post, który będzie poświęcony moim ulubieńcom ostatniego czasu . Przez ostatni czas w ogóle nie dodawałyśmy postów, ale jest na to wytłumaczenie. Pewnie sami wiecie jak to jest w szkole, a zwłaszcza teraz. Ostatnie poprawki, sprawdziany całoroczne i dużo nauki, żeby podciągnąć sobie ocenę. Tak mamy również i my. Osobiście stwierdzam, że nie mam wolnego czasu na nic nie robienie tylko cały czas jestem gdzieś. Ale nie ważne, przejdźmy do moich Ulubieńców !! J.
Kosmetyki :
Myślę, ze w tym miesiącu nie mam jakiś szczególnych ulubieńców, ponieważ ciągle używam tych samych kosmetyków. Jedyną nowością, której zaczęłam używać w Maju był płyn micelarny do cery wrażliwej z firmy Mixa. Mimo iż używam go dosyć krótko to serdecznie go polecam, ponieważ jest cudowny.
Więcej kosmetyków, które mogę polecić będzie w innym poście.
Jedzenie :
Moim top of the top jest wszystkim dobrze znana od kilku tygodni Arizona. Tak moi drodzy… to niezwykłe picie w niezwykłej butelce skradło również moje serce. Nie wiem czy jestem jedyną osobą w świecie fanatyków Arizony ale nie smakuje mi herbata z miodem. Uważam, że ten smak jest najgorszy wśród wszystkich smaków tego napoju. Może i ma ładną butelkę ale myślę, że nigdy się nie przekonam do tego smaku. Smakiem, który uwielbiam jest biała herbata z borówką . Jest cudowna i szczerze polecam ten smak.
Kolejnym moim ulubieńcem jedzeniowym jest czekolada oreo. Znana wszystkim od dosyć dawna i sama jem ją od dawna, ale teraz po prostu ją pokochałam i to wszystko. Pyszna 
W tym miesiącu pokochałam również herbatę z serii piramidek o smaku owoców leśnych. Zawsze lubiłam tego typu herbaty no ale ta jest boska.
Jeśli chodzi o Maj to jest to początek sezonu owocowego czyli tego co kocham najbardziej w lecie. Owoce to moja miłość życia, dzięki nim świat jest lepszy, a moimi ulubionymi owocami są : banany, winogron, truskawki, jagody, maliny, arbuz, poziomki i oczywiście czereśnie.

Wydarzenia :
Do moich ulubionych wydarzeń tego miesiąca należą : spotkanie z Anią i spotkanie podczas Miasteczka integracyjnego, o którym opowiem już niebawem.
Myślę, że to tyle jeśli chodzi o ulubieńców tego miesiąca. Było by jeszcze wiele do pisania, ponieważ w tym miesiącu miałam też ulubioną muzykę i kilka innych rzeczy no ale takie rzeczy postaram zawrzeć w następnym poście o ulubieńcach.
Pozdrawiam Kasia


Xoxo J

Tutaj zostawiam wam kilka zdjęć z ostatnich dni. Od pewnego czasu uwielbiam fotografować jedzenie xd. To dziwne wiem, ale i tak to uwielbiam J.


Na najbliższy czas polecam wam piosenkę 

One Direction - They Don't Know About Us





                                         





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz