czwartek, 15 maja 2014

Hej



                Hej
Jesteśmy tu nowe  i chciałybyśmy pokazać wam część naszego życia. Na tej stronie postaramy się przedstawić nasze typy ubiorów, to jak się malujemy, co jemy, jak żyjemy i jakie mamy pomysły. Będziemy dodawać recenzję różnych produktów, stylizacje na wiele okazji itp.
Teraz trochę o nas Ja czyli Katarzyna Lalak mam 15 lat, posiadam wiele hobby np. śpiewanie - śpiewam w chórze, kiedyś również tańczyłam taniec towarzyski i choć teraz oglądam moich przyjaciół kibicując im to nadal kocham taniec. Jeśli chodzi o muzykę to nie mam swojego ulubionego typu muzycznego. Bardzo lubię muzykę Lany del Rey, One Direction i wielu innych wykonawców. Myślę, że moja obsesja na ich punkcie pojawi się także w postach.
Druga Ja czyli Iwona Chmielewska i mam 14 lat. Chodzę do 2 klasy gimnazjum, w moim mieście rodzinnym. Uwielbiam śpiewać ( szczególnie na wf w szkole ;p ), od niedawna bloguję sobie, jestem uzależniona od instagrama i facebooka, chciałabym zostać w przyszłości architektem. Moja siostra ma 2... no właściwie już prawie 3 dzieci, chłopczyka i dziewczynkę, którym teraz poświęcam najwięcej czasu i bardzo ich kocham <3 Najczęściej słucham One Direction... tak chyba mogę siebie nazywać Directioners.
Pewnie uznacie że jesteśmy dziwne ? Otóż tak to prawda … Robimy to co chcemy nie zważając na krytykę innych. Przyjaźnimy się już prawie 10 lat i z każdym dniem nasza znajomość umacnia się. Kochamy to samo i będziemy obie dzielnie działać na blogu. A jak ? Oczywiście metodą prób i błędów. Zobaczymy jak to wyjdzie.
To chyba tyle jeśli chodzi o nas i to w jaki sposób będziemy pisać bloga oraz to co na nim się będzie pojawiać.
Liczymy, że nas polubicie i chętnie będziecie czytali naszego bloga.

Pozdrawiam  Kasia & Iwona
                 Xoxo






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz